Den praktiska tentan alltså. Det kändes ändå ok! Man går runt på olika stationer där man ska undersöka nåt eller svara på nån fråga på varje station, och så måste man klara minst 7 av 10 stationer för att klara själva tentan (annars måste man göra om med nästa termin vilket är om 5 månader och verkar sjuuuukt jobbigt). Men man måste i slutändan klara 10 av 10 så om man får fel på en-tre stationer får man göra om bara just dem. Är sjuuuukt osäker på om jag klarat hudstationen för mina sista 4 min där inne var bara reeen förvirring, och jag fattade inte vad som var hans slutfråga (den enda betygsgrundande frågan) för han fortsatte ställa frågor (antagligen för att leda mig rätt på traven inser jag nu) men det fattade inte jag då. Var bara sjukt förvirrad och stressad 
Meeen äsch, jag får se om nån dag om jag blir godkänd! Nu är mitt största orosmoment över i alla fall! Jag var sjukt nervös inför denna praktiska, vet inte varför för så nervös var jag inte förra terminen och har knappt upplevt det inför en skriftlig tenta. Mådde illa av nervositet igårkväll, kunde inte somna och vaknade kl 3 med bultande hjärta och helt uppstressad. Sååå, det är skönt att ha det gjort!! :)

Kommentera

Publiceras ej