Istället för att gå och lägga mig tidigt när jag hade en lugn kväll så tog jag mig för att dammsuga rummet, det har jag tänkt göra i tre veckor typ. Sen när jag ändå var igång tog jag och våttorkade golvet. Och så när jag höll på med det upptäckte jag att de här gummifogarna vid golvet i duschen var väldigt äckliga, har tänkt på dem ibland men tänkt att det är så för att de är gamla och skabbiga (lite som golvet, det är hål mellan plattorna på ett ställe i duschen tex, fräscht), men när jag kom åt där med trasan gick det äckliga bort nästan helt! Så så var jag såklart tvungen att torka rent dem för fy vad äckligt att det typ gror mögel eller nåt annat mystiskt i min dusch!!! Och när jag höll på med det öppnades mina ögon för ännu mer mysiga-saker-som-växer-i-duschen och jag såg att plattorna på väggen längst ner mot golvet var lite svagt missfärgade också! Så då blev det till att skrubba dem också! Och imorn ska jag slänga in mitt skabbiga duschdrapperi och badrumsmattorna i tvätten, så är hela min toalett skinande ren sen! :D

Och så lagom till att jag skulle göra mig iordning för sängen hör jag ett surrande och ser i ögonvrån något flyga förbi mig på det där äckliga viset som bara långbens kan flyga! Hua!! Men nu har jag lyckats få död på den så då är det inte mycket mer som hindrar mig från att förenas med sängen, aaaah. Nattinatti :)

Kommentera

Publiceras ej