Dagens bästa: kabarén på lundakarnevalen!! Så jeekla bra att jag nästan kände mig frisk under 45 minuter!!




Dagens sorgligaste: att jag blev så jävla dålig när jag kom hem efter kabarén. Trots att jag la mig direkt blev jag bara sämre under kvällen så att det omöjligen kunde bli E-Type live ikväll för min del SNYFT :'(( 

Dagens febriga tanke: När jag ligger och huvudet spänner som värst tänker jag: kan jag fått en hjärnblödning pga brustet aneurysm när jag snöt mig med fullaste kraft? Hahaha, jomenvisst.

Dagens roligaste: När jag ringde min kompis och fick lyssna på E-Type lite genom hennes telefon! xD Skorrigt och tyst och brusigt och förjäkla dåligt ljud, och sen bröts det för mobilnätet klarade inte av det mer. Men ändå lite glädje mitt i allt det miserabla :P

Dagens glada moment: Fick en snapchatvideo på när "This is the way" spelades från en annan kompis på E-Type konserten!

Dagens lifesaver: Fredagspodden med Amanda Schulman och Hanna Widell. När livet var som allra jobbigast och mitt huvud kändes som om det skulle sprängas som allra mest vid nio ikväll hittade jag denna härliga podd som jag kunde ligga helt platt och alldeles still i sängen och lyssna på tills det värsta gick över. 

Nu känner jag mig lite mer som människa igen (klarar av att sitta upp i sängen och skriva det här, woho) och hade jag bott på gångavstånd från lundagård hade jag fanimej gått och lyssnat på E-Type ändå men tyvärr inte när det är 15 min cykelavstånd. Nåja, livet går ju inte under för det. Ska sova sova sova nu så hoppas jag på mirakel tills imorn. Vill såååå gärna bli frisk så jag kan gå på dansen (fetstor klubb under karnevalen i hela af-borgen mes fyra dansgolv och liveartister) aaaaah jag vill!!! 

Dagens önskan: blifriskblifriskblifrisk!!

Dagens ordspråk: "Det finns inget ont som inte har nåt gott med sig" - alla, verkligen alla, är på lundakarnevalen så det är jättetyst och sovvänligt i min korridor ikväll :P

Kommentera

Publiceras ej