Vi fick i början av terminen ut en lapp med en massa saker som vi skulle göra och få underskrifter för. Jag var lite slarvig med den och var inte så "på" att jaga underskrifter för allt jag gjorde och nu sitter jag här med typ tio saker som saknas och bara jaha... Så fast jag egentligen vill "skolka" (vi bestämmer lite själva över vår tid) alla eftermiddagar för att tentaplugga så måste jag vara här alla timmar jag kan dessa tre dagar på akuten så jag får resten av mina underskrifter. Tror inte det ska vara något problem egentligen att få dem, bara inte fler läkare gör som hen gjorde i fm med vår enda inskrivningspatient: "Detta är en komplicerad patient, det är bättre att jag dikterar den så det blir gjort snabbt". Suck. Så jag har fortf inte fått nån underskrift idag. Jag måste ligga på mer alltså. Jobbigt. 
"Syftet med underskriftslappen är att studenten själv ska ta ansvar över sitt lärande" blablabla. 

Kommentera

Publiceras ej