"Stressa inte upp er över OSCE (praktiska tentan) utan fokusera på den skriftliga, för det är där ni behöver lägga energin " 
"När man måste göra om alla frågor som vi gjort nu så sinar tillslut idéerna och man måste gräva lite djupare, därmed blir frågorna klurigare"
"Jag tycker själv att frågorna är kluriga i denna tentan"
"Men jag är övertygad om att ni alla kommer göra strålande ifrån er"
"Men ni ska veta att denna tentan är svårare än de tidigare terminernas"
"Ni kan inte utgå från extentorna när ni pluggar för jag skulle säga att er tenta kommer ligga snäppet högre i nivå än tidigare"

JOMENTACKSÅJÄVLAMYCKET!!!

För jag kände mig så hoppfull redan från början, nu känns det ännu bättre.

1 kommentarer

läkarstudent

07 Jun 2014 17:12

kan lugna dig med att OSCE faktiskt inte är något att stressa upp sig över! om det nu är likvärdig nivå på t6 på olika ställen (vilket det borde vara). lycka till! :)

Svar: Tack :)
medstudent.blogg.se

Kommentera

Publiceras ej