I över 1,5 timme har tre killar hållt på med en motorcykel precis utanför min korridor. Gasat högre, högre, högre! Precis utanför dörren till korridoren. Fick nästan en hjärtattack när jag hängde in tvätt och hörde dem första gången, trodde ärligt talat nån försökte köra in den stängda dörren! Och så har de kört fram och tillbaka utanför mitt fönster också, och stått och gasat, gasat, gasat där också. Jag fattar inte? Ok, kompisen kommer och visar sin coola hoj för de andra och hur högt den kan låta (eller vad är grejen med att gasa stillaståendes utan växel i?) och så får de andra testa. Och okej att han tar med dem en och en på en liten skjuts kanske. Men stå här i hurmångatimmarsomhelst och gasa och köra fram och tillbaka en miljon gånger, det fattar jag inte alls. Nu körde han precis iväg igen, hoppas det var för sista gången!

Annars idag då? Jo jag har rensat förrådet i källaren, sen gav jag mig ut på en lång cykeltur i solen, sen gick jag och tränade funktionell träning och så fortsatte jag rensa ut lådorna i min hurts. Varför jag är kvar i Lund och rensar? Jo för jag planerar att flytta efter sommaren och eftersom alla som inte lämnat Lund redan har börjat jobba hade jag inget som kunde distrahera mig denna helgen, så då blir städningen av :P Nu är klockan sent och jag har inte ens börjat packa, iih. "Kom så tidigt du vill" sa jag till pappa (varför sa jag så???) så man vet aldrig när han dyker upp imorn! Packelipackeli! Hela sommarens saker ska packas ner, puh.
Sommar,

Kommentera

Publiceras ej