= nu börjar gnället igen?
 
Typ alltså. Jag ska i alla fall gnälla kortfattat: 
- Blääää för mitt kandidatnummer!! 
- Kul att jag får den placeringen som kräver förkunskap och förberedelse FÖRST. Infon vi fått om den:
 
Så då vet jag vad jag ska göra denna veckan i alla fall... Förbereda mig för att inte vara så totalt handfallen och oförberedd på att ta emot egna ögon och önh-patienter! Bara släng det nervösaste i ansiktet på mig direkt efter sommaren. Då är jag ju som självsäkrast på att hantera egna patienter i ett okänt område.... Nä, inga mjukstarter här inte. Borde kanske ha lärt mig vid det här laget att min utbildning inte är chill och lugna puckar. 
 
Men för att försöka vara positiv så kanske det är skönt att få det avklarat först. Jag får väl tuffa till mig och låtsas att jag kan nåt.

Kommentera

Publiceras ej