Mitt hår bleks jättemycket av solen (kul), men det bleks väldigt ojämnt (mindre kul). Så för att motverka detta la jag över luggen till andra sidan och satte upp överhåret, för att flasha allt mörkt hår som inte blivit blekt än, när jag var ute innan.
Det kändes mycket weird att ha luggen på fel sida och mörkare hårfärg vid ansiktet. Mycket weird.
 
 
 
Ser helt dumt ut framifrån, men min lugg har nog aldrig sett så snygg ut från sidan! Jag kanske borde överväga att byta luggriktning på riktigt...
 
Och nej, jag kan inte se vanlig ut på foton. I'm just not that fotogenic!
 
 
Förresten, ser ni hur bra färgen håller på mina naglar fortfarand - dag 5! Det är fantastiskt ju! Nagellack + topplack från Depend för 20kr styck!
 

1 kommentarer

Malin

01 Jun 2013 10:53

Mitt hår är också väldigt blekt, på utsidan av hästsvansen :P Men jag tycker det blir snyggt, det blir som slingor :)

Svar: Såvida du inte har snedlugg och bestämmer dig för att byta till hellugg och helt plötsligt har du en lugg som är hälften mörkblond och hälften ljusblond. Inte lika fint :P
medstudent.blogg.se

Kommentera

Publiceras ej