Skulle vara lite nytänkande och öppensinnad så gick in på ett raw food-ställe jag spanat in de senaste månaderna och köpte "dagens juice". Den innehöll nässlor och ärtprotein, och några andra frukter men vilka minns jag inte för det enda den smakade var nässlor och ärtprotein. 
Kan i efterhand erkänna att det var lite väl vågat.
Nästa gång köper jag bara en juice om den innehåller mer säkra kort än nässlor. Och ärtprotein. Ska inte vara för hastig med att förkasta rawfood dock. Men har haft två av tre tråkiga upplevelser så änsålänge känns det inte som min grej.

1 kommentarer

Stina

23 May 2015 16:52

Hej!

Jag funderar på att plugga till läkare i Lund efter gymnasiet. Jag har därför lite frågor därkring och skulle bli SÅ gla' och tacksam om du vill svara på dem :)

1. Hur ser schemat ut?
2. Hur lång tid får man på sig att plugga till tentorna (självstudier)?
3. I LU-katalogen 15/16 stod det såhär: "Fr.om. fjärde terminen läser hälften av studenterna i Lund och andra hälften i Malmö." --> Hur går detta till? Vad innebär det? Måste man flytta till t.ex. Malmö och bo där tills utbildningen är avslutad?
4. Finns det en bra klassammanhållning?
5. Går det att förena studentliv med plugg?
6. Skulle du rekommendera att plugga till läkare i Lund?

Tack på förhand!!

Mvh Stina

Svar: Hej! Vad kul att du funderar på att plugga till läkare! Jag ska absolut svara på dina frågor men om nån vecka när jag har haft mina tentor! Sålänge kan du läsa mitt inlägg om hur det är att plugga till läkare skrivet för ett år sen, där står mycket om schema och annat
http://medstudent.blogg.se/2014/june/att-plugga-till-lakare.html

Kram Karro :)
medstudent.blogg.se

Kommentera

Publiceras ej