Min mamma ska flytta och jag flyttrensar mitt gamla barndomsrum. Där jag vuxit upp sen jag var 4 år tills jag flyttade hemifrån. Nostalgi!!
Hittade bland annat en hel låda med gamla dagböcker. Gud vad flitig jag var på att bokföra mitt liv förut. 
Borde kanske bättra mig lite nu, skriver varken dagbok eller blogg längre. 
Men speciellt denna terminen känns som extremt fullpackad. Inte just skolan (fast där är det långa dagar också) men med allt runtomkring som händer. 
Det är fullt sjå med att hjälpa mamma flytta, tur att hon har två månader på sig så man kan ta det i lugn takt. Har lite dåligt samvete för att jag inte kan komma ner alla helger, eller i alla fall fler än 3,5 av 8, men det händer saker här hos mig i Lund också. Konserter och baler och allt vad det nu är. Är med i två orkestrar nu i höst (för det var verkligen smart?) så det är en hel del spel och konserter. Och så ska man försöka hinna med att plugga emellan varven. Och kanske träna. Och möjligtvis ha ett socialt umgänge på fritiden (inte för att jag lyckats samla så mkt fritid att jag fått igenom denna punkten än men skam den som ger sig) Pust! 
Men jag är glad! Håller mig på rätt sida om den trådsmala stressgränsen änsålänge! Hoppas på ett extremt lugnt vinterlov v4!!! 
 

2 kommentarer

Clara

30 Oct 2014 09:50

Så kul att hitta gamla dagböcker! Att få läsa om tankar och vad man gjorde när man var yngre!
Hoppas att du haft ett bra lov!

Svar: Ja verkligen!! Näe lov har man inget av på universitetet förutom sommarlov. Men hoppas du själv haft ett bra lov!
medstudent.blogg.se

Karro

31 Oct 2014 18:16

Jo förresten vinterlov v 4 också, my bad, men det är ju i Januari så det är ett tag kvar!

Kommentera

Publiceras ej