Åååh varför skulle påskhelgen ta slut så snabbt? :/ Har haft det jätteskönt hemhemma trots att jag varit tvungen att plugga också. Hann träffa många (men tyvärr inte alla) kompisar, måla naglarna en gång till, promenera ute i det galna solvädret (!), hänga med familjen, äta sjukt god påsklunch och sooovaaa. 





ÅH! 

Och nu är jag tillbaka i Lund. 
Har ändå varit en bra dag, har hunnit handla, fixa matlådor, träna pilates och dansaerobic med en kompis och nu sitter jag och samlar kraft för att duscha, och lyssnar på grannens bas (som vanligt). 
Ska samla lite mod också i några dagar till och sen kanske jag rentav ber honom sänka den så jag slipper höra den vareviga dag hela kvällarna till ända. 
MEN ingenting kan deppa ner mig för jag ska till Californien jättejättesnart, iiiih!! 😁

Kommentera

Publiceras ej