Förlåt, bloggandet har varit segt på sistone. Har så himla mycket att göra hela tiden. Och när jag är stressad sinar dessutom inspirationen. Tyvärr ligger "blogga" lite längre ner på min prioriteringslista, efter: Vara på klinik/föreläsningar, Äta, Sova/vila, Duscha, Orkestern, Plugga, Sociala livet, Träna, Laga/handla mat, Blogga. 
Tvätta ligger ännu längre ner, så jag har typ inga rena kläder kvar hehe. Dock klarar jag mig många veckor innan det krisar för jag går ju mest i vita scrubs!

Förra helgen hade jag spelhelg med orkestern och sen lagade jag mat och pluggade. Denna helgen ska jag hemhem till en kompis som fyller 25 och umgås med massa trevligt folk 24/7 fre-sön. 

Klin har visat sig vara precis så tidskrävande som alla varnade för, och jag har inte vant mig vid tempoökningen riktigt än. Men det kommer!

Kommentera

Publiceras ej