Tänkte göra en klassisk årsresumé idag, men när jag öppnade hårddisken med bilderna insåg jag att jag inte har sorterat dem på hela året... sååå den där årsresumé får nog vänta lite. Hehe.
Annars då så har jag packat hela dan (hatarattpacka), färgat ögonfransarna och sminkat ögonen på två olika sätt, med färger från två olika paletter på det vis de föreslår. 
 
 
 
 
Det syns kanske inte så stor skillnad på bilderna (svårt med mobilkameran och dåligt ljus) men IRL är den med beige, lila, blått, brunt och guld ganska mycket ljusare än den andra med bara beige och brunt. Tycker nog den med lila och guld var lite roligare, det guldiga mitt på ögonlocket "ljusar upp" snyggt, men kanske mer en vardagssminkning eftersom färgerna var ganska svaga på ögat. En vardagssminkning för någon som pallar sminka sig till vardags alltså :P Det komiska är att min mamma har köpt dessa två paletter enbart för att få den beiga färgen, tssss.

2 kommentarer

Clara

05 Jan 2014 22:05

Det ljusa ser riktigt fint ut!

Svar: Tack :)
medstudent.blogg.se

MATILDA

06 Jan 2014 17:20

fint

Kommentera

Publiceras ej