Herregud vad bra klädbytarkvällen blev! Helt fantastiskt rolig! :D Alla hade med sig mycket kläder - och alla fick mycket nytt med sig hem, nöjda och glada! Det var första gången jag hade eller var på en klädbytarträff och det här är definitivt något jag vill göra om!! 
Allt som allt tog det hela fyra timmar från provstart till klar utdelning, varav tre gick åt provande och en åt utdelning, ungefär. Det var väldigt mycket som hamnade i heta högen (dvs högen där fler än en ville ha plagget), vissa plagg var så populära att nästan alla ville ha dem! Men alla fick några av sina förstahandsval och det gick ändå väldigt smidigt att kompromissa och bjuda till. 
Jag själv var väldigt trött mot slutet och ville bara att allt skulle bli avklarat, haha. Till och med för mig var det lite mycket timmar på kläder! (En känsla vi aldrig trodde skulle uppstå hos mig?! ;P) Men jag är så sjukt nöjd med kvällen så det går inte att säga nog mycket!! Tack till mina fina tjejer :)

Alla pallar upp sina kläder på bordet

Mitt i provhetsen

Det här var vad jag kammade hem från heta högen plus ett vitt bälte jag glömde ta med på bild. Fick alla mina förstahandsval, sjukt nöjd tjej! ^^

Sen fick jag lite linnen, träningsbyxor, och bolero som ingen annan ville ha i första ta-rundan också. Allt som allt kammade jag väl hem lite mer än jag räknat med (tänkte först ta max tre grejer typ, för att det är najs att för en gångs skull nästan få plats i garderoberna - ja, plural) men äh, nu "slipper" jag köpa kläder på ett tag i alla fall :P



Kommentera

Publiceras ej