Ljusrosa peplumtopp och rak hellång svart kjol.
 
 
Lite trosor, locktång, eltandborste, extra borsthuvuden och hårprodukter. Plus skärmskydd till Iphonen och lite tråkiga men nödvändiga toalettartiklar som ej kom med på bild.
 
 
Tandborste från ORAL-B, visst har den lite lustigt namn? WAOUH! Hehe.
 
Locktången blev efter en timmes velande (jag och beslutsångest alltså!) "OBH NORDICA ARTIST beach curls 10-15mm"  då jag hört att smala locktänger ger snyggare lockar. Denna är inte helt rund heller utan lite rektangulär, vilket ska ge "naturliga strandlockar". Hmm, får la se om det blir nåt bra. Valde den framför creative curls för att denna verkade vara lite nyare påhitt, och jag gillar ju att prova nya saker! Den kostade bara 279kr till skillnad från det vanliga affärspriset på typ 399kr så jag är nöjd!
 
 
Seden köpte jag lite hårvårdsprodukter också, ett volymschampo från Matrix, ett torrschampo från got2be (efter detta har jag provat alla torrschampon på marknaden! Borträknat dyrare frisörsmärken) och en värmeskyddande spray som ska ge stadga åt stylade lockar även i rakt hår från Goldwell. Så med både ny locktång och stadgespray ska nu fansiken mitt hår kunna lockas!! :D Schampot och sprayen köpte jag dock inte inne på Gekås utan på en outletbutik för hårprodukter med dyrare "frisörsmärken".
Övervägde en Moroccanoil också för jag har hört mycket gott om dem men jag var lite rädd att spräcka min budget så jag avstod, och bra var nog det för jag spräckte den ändå litegrann. Nu är jag pank som en kyrkråtta tills första lönepengen kommer men jaja, that's life. Det var ju mitt val att åka till Ullared, jag visste mycket väl hur det skulle gå där, hahaha! :P
 

Kommentera

Publiceras ej