Att bara ligga hemma och inte kunna gå ut eller träffa folk är sååååå tråkigt. Det är som om min hjärnan blir helt blank när jag inte har nåt att göra, och om man då dessutom i princip inte kan röra sig ur sängen är det ju ännu värre! B-L-A-N-K! Kolla film är inte kul, inte ens mina älskade solsidan och new girl gör mig speciellt glad för tillfället. Livet känns helt plötsligt så meningslöst. 
Därför ska jag nu helt frivilligt sätta mig och fixa lite med bilderna till projektarbetet. Så jag får gjort nåt lite nödvändigt också och känner att min existens är värdefull, haha.
Jag är verkligen en sån som behöver ha saker att göra för att fungera bäst. 


Imorn ska jag vara frisk så jag kan träffa min barndomskompis och så ännu friskare på nyår så jag kan fira ordentligt! Sådetså! 

Kommentera

Publiceras ej