Ibland händer det att jag käkar en sån här måltidsbar. Inte instället för en måltid, men som mellanmål. Jag tycker de är goda, och det känns lite mer nyttigt än en bulle eller godis (de innehåller ju trots allt lite protein och vitaminer, inte bara socker) och mättar mer än en frukt.
 
 
MEN, jag förstår inte hur man kan vilja ersätta en måltid med en SÖT bar?? Alltså, när jag är hungrig är jag ju hungrig på mat, jag vill inte gå och äta en blåbärs-och-chokladbar då, jag vill ha mat som smakar mat, salt och sånt you know! 
Så jag förstår inte att de ännu inte hittat på nån måltidsersättning som smakar mer som mat, om det nu är tänkt att man ska ersätta en riktig måltid. Typ tomatsoppa, istället för de där sliskiga chokladdryckerna, och en bar som smakar ostmacka, eller nåt. Det hade känts mer logiskt att ersätta en måltid med nåt sånt.
Jag tror det skulle kunna vara ett vinnande koncept! ^^

Kommentera

Publiceras ej